Century 21
Celosvětový realitní řetězec, franšíza CENTURY 21 se řadí mezi nejstarší franšízingové společnosti v realitách. V současné době představuje franšíza CENTURY 21 světovou jedničku a lídra na nejvýznamnějších realitních trzích se sítí více než 6 900 realitních kanceláří v 78 zemích světa. Více než 101 000 makléřů nabízí denně po celém světě několik miliónů nemovitostí.
Poskytovatel:
ALL DONE s.r.o.
Počet poboček:
Vlastní provozovny: Centrální
Partnerské provozovny: 45
Franšíza CENTURY 21 ® v České republice
Společnost CENTURY 21 vstoupila na český realitní trh 18. listopadu 2008. V současné době v České republice reprezentuje společnost CENTURY 21 celkem 45 realitních kanceláří. Nejen klienti, ale také obchodní partneři (zájemci o franšízu) hledají na trhu společnost, která jim může nabídnout profesionální přístup.
Franšíza CENTURY 21 má hlavní ambici – přesvědčit české zákazníky, resp. potenciální klientelu, že realitní kanceláře umí nabídnout kvalitní služby, že dobře vyškolený makléř dokáže nabídnout klientům skutečně prvotřídní servis, přičemž dodržuje etické zásady a dovede obchodní případ až k úspěšnému konci rychle, bezpečně a k plné spokojenosti klienta. Franšízový koncept CENTURY 21 chce předat českému realitnímu trhu zkušenosti ze zahraničí, kde značka CENTURY 21 představuje vysokou kvalitu, spolehlivost a jistotu již čtyři desítky let.
Franšízový koncept CENTURY 21 si v ČR stanovil tyto ambiciózní mety:
- v dohledné době významně rozšířit síť realitních kanceláří
- stát se jedničkou mezi franšízovými sítěmi realitních kanceláří v České republice
- prostřednictvím poskytování prokazatelně kvalitních služeb klientům chce CENTURY 21 pozitivně ovlivňovat český realitní trh
- umožnit členům franšízové sítě CENTURY 21, díky rostoucímu významu značky na realitním trhu, výrazně profitovat ze společného partnerství.
Proč má smysl podnikat v České republice na realitním trhu?
Makroekonomická situace (znázorněná na obrázku) a zejména převis poptávky nad nabídkou předurčují každému, kdo chce investovat svoji energii realitnímu trhu, velkou šanci na úspěch.
Sama o sobě zárukou není, avšak ve spojení se silným partnerem, jako je franšíza CENTURY 21, je Vaše šance na úspěch opravdu značná.
„Vlastní realitní kancelář CENTURY 21 můžete provozovat jako samostatný podnikatel, ale na své podnikání nikdy nebudete sám!“ tým CENTURY 21
Pro koho je franšíza CENTURY 21 určená?
- pro majitele stávající realitní kanceláře, který si uvědomuje, že být součástí renomované prosperující světové značky přináší krom úspor z rozsahu také nezanedbatelnou konkurenční výhodu ve snaze o získání klientů
- pro makléře, který má zájem svůj obchodní potenciál a své dovednosti rozšířit z oblasti makléřské činnosti na provozování vlastní firmy, vlastní realitní kanceláře
- pro každého, kdo má zájem podnikat v realitním byznysu, ať již jako makléř nebo jako majitel realitní kanceláře a je pro něj spojení s renomovanou značkou vhodnou volbou, jak na realitní trh co nejefektivněji proniknout
pro investora, který ekonomicky velmi zajímavý realitní trh vnímá jako příležitost pro svoji investici
Jaké parametry by měl splňovat provozovatel realitní kanceláře, franšízant CENTURY 21?
Obecně vzato je franšíza CENTURY 21 určená pro každého podnikavého jednotlivce, který má odhodlání s CENTURY 21 reality sám provozovat (nehovoříme nyní o investorovi). Provozovatel, franšízant RK CENTURY 21, by měl být člověk, který je schopen řídit svoji (byť třeba malou) firmu, včetně účetnictví a věcí s provozem samostatného podnikání spojených. Měl by mít motivaci, finanční kapitál, ochotu spolupracovat a učit se novým věcem.
Společnost CENTURY 21 naopak od provozovatele franšízové realitní kanceláře, od každého franšízového partnera, očekává zejména ochotu a schopnost dělat věci ve společném zájmu, tedy ve prospěch klienta a taky samozřejmě ve prospěch společného podnikání. Důležitým předpokladem je, aby noví franšízanti, s nimiž RK CENTURY 21 naváže spolupráci, byli ambiciózní lidé schopní týmové práce.
Prozatím se jen inspirujete?
Chcete podnikat a hledáte partnera?
Zásada franšízingu CENTURY 21
„Oboustranný respekt je třeba vnímat jako základní pravidlo společného podnikání, včetně respektu k pravidlům spolupráce. Ta jsou však ve franšíze CENTURY 21 stanovena velmi logicky a se zdravým rozumem.“
Co můžete spojením s franšízingovým konceptem CENTURY 21 získat?
- značku přivádějící klienty díky důvěře v renomé celosvětově uznávané společnosti
- úspory z rozsahu spojením všech realitních kanceláří v síti, které umožňují výrazně levněji inzerovat a také společně marketingově propagovat
- obchodní potenciál a jeho růst sdílením nemovitostí k prodeji a pronájmu v celé síti
- know how tedy česky řečeno znalosti a vědění jak realitní činnost provozovat, léty ověřené praxí ve většině zemí celého světa
- systémy ulehčující a zjednodušující Vaši práci
- podporu Vašeho podnikání prostřednictvím náboru a tréninku realitních makléřů
- poradenství a vzdělávání v potřebných oblastech Vaší činnosti spoluprací a propojením s úspěšnými a uznávanými odborníky
Na podporu zkušeného partnera se můžete spolehnout
Franšízant, který se rozhodne připojit se do sítě realitních kanceláří CENTURY 21, může očekávat výraznou podporu zkušeného partnera.
V začátcích realitní činnosti každý uvítá možnost využití společných webových stránek, které jako známá značka poskytují také odpovídající vyhledávací sílu, na rozdíl od webu samostatného makléře, který se na internetu propaguje jako jednotlivec na vlastní pěst. S využitím renomé velkého partnera souvisí také používání jednotných emailových adres.
Nesporné výhody přináší také přístup k software pro správu a inzerci jednotlivých nemovitostí. Společný inteligentní marketing CENTURY 21, který využívá skutečně fungující formy propagace, jsou další přidanou hodnotou franšízového podnikání, na níž jako samostatný podnikatel dosáhnete jen stěží.
Dalším benefitem, který vyplývá ze společenství s CENTURY 21, jsou také významná zvýhodnění nejen inzerce, ale také například velmi výhodné nabídky telefonních služeb a nově také unikátní možnosti využít nabídky flotilového vozového parku, který nemá na trhu obdoby.
Realitní kancelář i po zapojení do franšízingového systému CENTURY 21® zůstává nadále nezávisle vlastněna a řízena.
Financování a investice
Investice do nákupu franšízové licence CENTURY 21 (obvykle na 5 let, lze však i na 10 let) se odvíjí od lokality uvažované pro provoz franšízy a její cena se směrem od Prahy k menším městům snižuje. Pohybuje se v řádu jednotek statisíců Kč. Konkrétní částky sdělí CENTURY 21 na dotaz.
Další investicí, se kterou je třeba počítat, je částka na vybudování provozovny realitní kanceláře CENTURY 21, která je velmi obdobná nákladům na pořízení jakéhokoliv jiného nebytového prostoru, který má mít funkci kanceláře
Pravidelné poplatky dělíme na fixní a obratové a významnou část z nich master franšíza reinvestuje do samotného byznysu – ať již do společného marketingového fondu nebo ve prospěch rozvoje firmy a její inovace.
Chcete vědět více o Century 21?
Kontaktní osoba