Subway
Restaurace Subway® nabízí širokou nabídku sendvičů a salátů i pro vegetariány. Podnikejte společně s konceptem, který funguje již více než 50 let.
Poskytovatel:
Subway International BV
Počet poboček:
Restaurace v ČR: 14
Celosvětově: přibližně 42.500
Jedinečnost konceptu Subway
První restaurace, v níž zakladatel značky Subway připravoval sendviče přímo před hosty dle jejich přání, byla otevřena v roce 1965. Od té doby se koncept úspěšně rozšířil po celém světě. Koncept Subway je výjimečný tím, že funguje přes 50 let a všechny pobočky na celém světě jsou provozovány franšízanty. Franšízanti jsou samostatní podnikatelé, kteří vedou své podniky pod jménem franšízového konceptu, využívají z toho plynoucí podpory a dodržují pravidla stanovená tímto franšízovým konceptem.
Jak Subway podporuje franchisanta?
- Intenzivním dvoutýdenním úvodním tréninkem v zahraničním školícím centru.
- Vyhodnocením vhodné lokality pro restauraci.
- Přípravou designu restaurace dle možností konkrétního prostoru.
- Připojením na síť dodavatelů pro značku Subway.
- Průběžným vzdělávacím systémem pro franchisanty a jejich zaměstnance.
- Marketingovou podporou.
- Propracovaným systémem provozu včetně provozního manuálu a nepřeržitým poradenstvím.
Justin Goes - regionální ředitel pro Evropu říká:
“Jsme naprosto nadšení z toho, že můžeme ohlásit otevření 5000. restaurace Subway® v Evropě. Je to fantastický výkon a odráží silný podnikatelský duch našich franchisantů, kteří tvrdě pracují v místech svých restaurací a poskytují výborné produkty s excelentním servisem všem našim zákazníkům. Značka Subway® poskytuje franchisantům kvalitní podporu, která jim umožňuje těžit z naší více než padesátileté zkušenosti.”
Jaký je franchisant Subway?
- Ztotožněn s hodnotami značky.
- Finančně zdatný manažer s podnikatelským nadáním.
- Zodpovědný týmový hráč se schopností motivovat a vést kolektiv.
- Aktivně řídící svou restauraci, nebo restaurace.
- Nemusí mít zkušenosti s gastro provozem, protože se v Subway vše potřebné naučí.
Počáteční investice
Výši počáteční investice ovlivňuje hlavně velikost restaurace, množství potřebného vybavení a nutnost úprav prostoru.
Počáteční investice, která zahrnuje vstupní poplatek za licenci ve výši 7.500 EUR, se pohybuje od 120.000 EUR výše.
Průběžný franchisový poplatek: 8%:
Průběžný marketingový poplatek: 4,5 %.
Podrobnější informace o investicích poskytuje společnost na pravidelných seminářích. Zeptejte se na nejbližší termín a zjistěte si o Subway franchise opravdu vše!
Prozatím se jen inspirujete?
Chcete podnikat a hledáte partnera?
Chcete vědět více o Subway ?
Kontaktujte zástupce společnosti