vůli pracovní nabídce, kterou dostala od franšízového konceptu UGO, upustila od svých plánů otevřít si vlastní řetězec kaváren. Nastoupila na pozici finanční ředitelky. V síti Freshbarů UGO má na starost všechno, co lze měřit a spočítat. Přesto Anna Tuzová působí skromně, čiší z ní nezměrné nadšení pro její práci. Rozhovor o vývoji společnosti UGO ani zdaleka není o nudném výčtu čísel.
„UGO roste a poroste díky tomu, že jde o důvěryhodnou značku. Především také proto, že jeho nabídka odpovídá aktuální poptávce po zdravém životním stylu. Zájem o zdravé občerstvení roste a bude tomu tak i nadále,“ odpovídá Anna Tuzová, finanční ředitelka společnosti, na úvodní otázku, jaká je nejsilnější stránka UGO. A dodává: „V začátcích fungování společnosti byl nízký zájem o zdravé stravování hrozbou. Nyní je snaha lidí žít zdravě naopak jedním z nejsilnějších hnacích motorů růstu a ten motor neustále zvyšuje svůj výkon.“
Čeho si ale Anna skutečně váží, je samotný fakt, že čím větší tržní sílu franšízová společnost UGO má, tím více si uvědomuje svou společenskou a ekologickou odpovědnost. „Samozřejmě, že chceme budovat finančně profitabilní společnost. Nikdy to ale neděláme na úkor ekologie a etiky. Ve firmě je zkrátka nastavená rovnováha mezi komercí a morálkou. A k tomu si velmi zakládáme na tom, aby práce bavila a vnitřně naplňovala celý tým.“
Franšízový koncept UGO má jasně definovanou dlouhodobou vizi. Jejím cílem je znát příběh každé suroviny a zachovat čerstvost produktů v průběhu celého logistického řetězce, který končí až u zákazníka. To vše navíc s důrazem na vytváření inovativních a lahodných receptur.
Svou úctu a důvěru ve značku Anna prokazuje i tím, že produkty nabízené ve franšízových provozovnách UGO pravidelně nakupuje i svým dětem. A má velkou radost, že jim v UGO chutná. „UGO není klasický fast food, který má většinou za cíl rychlé nasycení bez ohledu na kvalitu a dopad na zdraví spotřebitelů. Je nám daleko bližší segment quick-servis restaurací a barů, kde je rychlá obsluha, ale jídlo a pití je zároveň vždy připraveno bez kompromisů v kvalitě. Takže si pochutnáte bez výčitek,“ doplňuje Anna další důležitý bod na seznam konkurenčních výhod této průkopnické společnosti v oblasti zdravého stravování.
UGO je podle jeho finanční ředitelky společností, která bude růst především proto, že v ní lidé pracují srdcem i hlavou, a také díky tomu, že zdravému stravování doba přeje a přát bude. To potvrzuje i zájem o provozování franšízových poboček. Více než polovinu z nich vedou zapálení partneři, kteří pomáhají budovat dobré jméno UGO svou pílí a nadšením.
.
Chcete vědět více o podnikání s touto značkou?
anebo
Kontaktujte přímo zástupce značky: