Vizí společnosti v oblasti Partners marketů je vybudovat síť poboček po celé republice, aby každý obyvatel středního a menšího města měl přístup ke stovkám finančních značek a produktů podobně jako lidé z velkých měst.
Generální ředitel Partners, Petr Borkovec, k tomu dodává: „Chtěli jsme lidem nabídnout pod jednou střechou banku i komplexní finanční poradenství. Na rozdíl od banky ale dávají naše pobočky klientovi příležitost vybrat si mezi jednotlivými produkty, porovnat si je a dostat finanční plán podle své aktuální situace. Právě v tom jsme v Česku unikátní. Finance řeší každý, proto má naše podnikání smysl i velký potenciál.“
„Aktuálně máme již 81 poboček, což je víc, než má většina bank. Jednoznačně tak síť Partners marketů představuje největší finanční franšízu v ČR a stává se pro naše klienty napříč republikou skutečně dostupnou službou. V letošním roce navíc hodláme v expanzi pokračovat a atakovat magickou stovku,“ říká Petr Borkovec k expanzi konceptu Partners marketů.
Partners markety neustále rostou také v oblasti tržeb. Top deset poboček dosahuje měsíčního obratu 1 milion korun, což je o 20 % více než v minulém roce. Největší franšíza dosáhla ročního obratu bezmála 13 milionů korun. To už je opravdu slušně velká firma.
Partnerství má oběma společnostem přinést posílení jejich aktivit na českém trhu a možnost další expanze. Realitní kancelář Next Reality patří mezi lídry realitního trhu, svým klientům nabízí širokou škálu služeb ze sféry prodeje a pronájmu nemovitostí. Na trhu spolupracuje s několika stovkami profesionálních makléřů.
A právě oblast franšízového podnikání bude představovat jejich společné pole zájmů. Nové pobočky budou vznikat pod hlavičkou obou firem. Fungovat budou sice samostatně, ale ve svých aktivitách se budou podporovat…
„Propojenost financí s realitním trhem jsme vnímali vždycky, na druhou stranu jsme nikdy nechtěli, aby se naši poradci přímo zabývali realitami,“ uvádí generální ředitel Partners Petr Borkovec.
Generální ředitel společnosti Next Reality, Robert Hanzl, k tomu dodává: „Řada našich klientů řeší při koupi či prodeji nemovitosti otázku financí, a to ať už získání financí na koupi nemovitosti či investování financí v případě prodeje nemovitosti. Makléři tak budou odkazovat na finanční poradce společnosti Partners. Tato spolupráce pak bude pochopitelně fungovat oběma směry, kdy finanční poradci Partners budou moci svým klientům doporučit prověřeného realitního makléře z naší společnosti.“
Zkušenosti práce s financemi jsou výhodou, nikoliv však podmínkou pro vstup do franšízy. Znalost oboru představuje výhodu a řadu franšízantů tvoří například bývalý bankéři. Velkou skupinu franšízantů Partners marketů však představují lidé z různých manažerských postů napříč všemi obory.
Vstupní kapitál se pohybuje ve výši 600 tisíc korun na pokrytí prvních šesti měsíců provozu. Platí se nájem za prostory a náklady na jednoho až pět pracovníků pobočky. Vybudování pobočky stojí kolem jednoho milionu korun. Velkou výhodu však představuje, že tuto částku za Vás uhradí společnost Partners a franšízant v průběhu pěti let splácí franšízorovi úvěr.
„Najít vhodného franšízanta je asi vždy trochu složité, ale máme čím dále více zájemců i mimo náš obor. Zároveň i více podporujeme vstup více společníků do jedné franšízy, kde spojí své kompetence. Jelikož obrat pobočky míříme k milionu korun provizního měsíčního příjmu, tak zde vzniká prostor pro více partnerů. Náš koncept budujeme již sedmý rok, takže máme ověřené a opakovatelné know-how a franšízanty si vybíráme tak, abychom pro ně i pro nás zvýšili pravděpodobnost úspěšného podnikání,“ říká Petr Borkovec k výběru franšízantů.
.
Chcete vědět více o podnikání s touto značkou?
anebo
Kontaktujte přímo zástupce značky: