Bageterie Boulevard
koncept designových restaurací rychlého občerstvení s nabídkou čerstvých a zapečených baget, připravovaných na objednávku zákazníka. Tyto bagety tvoří hlavní sortiment značky.
Poskytovatel:
CROCODILLE SANDWICHES B.V.
Počet poboček:
Vlastní provozovny: 7
Partnerské provozovny: 30
BB je výrazným protipólem amerických fastfoodových řetězců a vychází z evropských základů gastronomie s odkazem především na Francii.
Značka BB dnes symbolizuje moderní evropský styl života s důrazem na kvalitu, čerstvost a autenticitu surovin. Kromě stále základní nabídky zákazníkům přibližuje evropské chutě prostřednictvím svého gurmánského Chef menu, Fit Calories a Specialité du Chef. Zároveň má nezaměnitelný design a styl komunikace, charakterizovaný zejména vtipně smyšlenými novinovými výstřižky, které se objevují ve výzdobě restaurací, na produktových obalech nebo v satirických článcích na papírových prostíráních.
BB vyhledávají nároční zákazníci, kteří se nespokojí s nabídkou tradičních fastfoodových řetězců a hledají kvalitnější variantu stravování…
Podnikatelský systém Bageterie Boulevard
3 zásadní pilíře, jimiž se BB řídí jsou největší devizou pro franšízanta – mají zájem na jeho prosperitě a rozvoji, a proto se snaží nastavit franšízovou spolupráci tak, aby značku BB společně posilovali…
- K Vašim penězům se chováme, jako by to byly naše investice.
- Nákupní ceny jsou transparentní.
- Pokud nevyděláváte, neplatíte franšízový poplatek 6% test prolink
Proč Bageterie Boulevard?
- K Vašim financím se chovají jako k vlastním investicím
- Mají vlastní nenapodobitelný styl
- Nabízí pestrý výběr produktů, které lidem chutnají
- Důraz na vývoj a kvalitu
- Silná evropská značka
- Rodinná společnost
- Pokud nevyděláváte, neplatíte franšízový poplatek
Co nabízíme?
- Práci, která Vás bude bavit
- Dlouhodobý příjem a zhodnocení Vaší investice
- Osobní rozvoj a realizaci
- Vytvoření vlastního týmu
- Podílení se na vývoji značky
- Možnost rodinného byznysu
- Transparentnost nákupních cen
Co od budoucího partnera Bageterie požaduje?
- Ochotu denně se podílet na chodu své restaurace
- Absolvování školení*
- Zkušenosti v oblasti řízení zaměstnanců
- Zájem na vlastním růstu
- Minimálně 2,5 mil. Kč vlastních prostředků
- Ideálně také zkušenost s gastro provozem
*Školení neboli adaptaci absolvuje bez výjimky každý franšízant a každý zaměstnanec podílející se na provozu konceptu BB. Doba školení je závislá na druhu vykonávané pozice.
Hlavní pracovní náplní franšízora (tedy BB) je poskytovat franšízantovi (tedy Vám) know – how značky a průběžně jej aktualizovat. Za toto hradíte franšízový poplatek a poplatek za správu konceptu. Zároveň se Vám však snažíme pomoci i v ostatních oblastech.
Před otevřením provozovny:
- Vyhledání vhodné lokality
- Architektonická studie a projekt provozovny
- Výstavba a vybavení provozovny na klíč
- Nábor a vyškolení kompletního personálu včetně Vás, kde Vás zasvětíme do jednotlivýchprocesů BB (provoz, kvalita, marketing, finance, personalistika, kontrola restaurací, věrnostní systém, software aj.)
- Financování provozovny včetně doporučený bankovního institutu (Je možné řešit i po vlastní ose)
Po otevření provozovny:
- Zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky
- Podpora area manažera
- Nastavení marketingové strategie a pomoc při lokálním marketingu
- Kontrolní systémy provozovny
- Kompletní softwarové vybavení – pokladní systém, sklady, objednávky, personalista
- Hodnocení Vaší výkonnosti a hledání optimálního řešení
- Vývoj a dodržování standardů značky
Stanislav Novotný
je jedním z franšízových koučů, který nabízí pomocnou ruku začínajícím franšízantům a předává jim své cenné zkušenosti. Stanislav je úspěšný franšízant, který vlastní a vede hned čtyři pobočky Bageterie Boulevard.
Vhodná lokalita pro otevření restaurace Bageterie Boulevard:
Otázka vhodné lokality je pro nás natolik primární a určující, že vyhledáváme pouze TOP lokality, o kterých jsme naprosto přesvědčeni. Všeobecně pro naše nové provozovny hledáme vhodné prostory s vysokou průchodností. Lákavé jsou pro nás prostory v komerčních centrech, domech, prostranstvích vhodných pro výstavbu samostatně stojící Bageterie Boulevard nebo pozemky hodící se pro realizaci BB Drive. Jsme schopni převzít i stávající provozovny /nejen gastro provoz/.
Typy restaurací
BB se vyznačuje variabilitou typů provozoven – tři hlavní linie:
High street store
- Výměra: min. 100 m2
- Umístění a styl: na velmi frekventovaném místě, přízemí (možnost i patra), ideálně rohový, velké výlohy, širší vstup, ne příliš komplikovaný půdorys, ve městě s 50 000+ obyvateli
- Průchodnost: okolo provozovny min. 8 – 10 000 lidí denně. Dostatečná kapacita médií – voda, elektro, kanalizace, možnost vzduchotechniky
Prozatím se jen inspirujete?
Chcete podnikat a hledáte partnera?
Food court
- Výměra: min. 50 m2 (dle specifikace centra) + sklady
- Umístění a styl: typizovaná jednotka nacházející se v obchodním centru v rámci food courtu nebo roh fasády
- Průchodnost centra: 10 000 lidí denně
- Dostatečná kapacita médií: voda, elektro, kanalizace, možnost vzduchotechniky
Drive
- Výměra pozemku: min. 1 000 m2, samostatná budova od 250 m2
- Umístění a styl: budova (novostavba, čerpací stanice, hotel, apod.) nebo pozemek umístěný samostatně nebo v rámci čerpací stanice (i stávajícího objektu), retail parku; na velmi frekventovaném a strategickém místě, většinou na okraji měst u příjezdové hlavní komunikace (křižovatky, dálnice, rychlostní komunikace, „výpadovky“, parkoviště obchodních center apod.)
- Průjezdnost: min. 15 000 aut denně
Financování a investice
Pro účely vstupu do franšízového systému BB požadujeme, aby kandidát disponoval také svými vlastními finančními prostředky, které do podnikání vloží. Minimálně požadujeme částku 2,5 mil. Kč. Vzhledem k tomu, že orientační cena provozovny se pohybuje od 5 mil. Kč výše, je možné, aby franšízant využil i úvěrové financování. Pro tyto účely máme dohodnutou spolupráci s předními bankovními ústavy. Je však možné financování řešit i po své vlastní ose.
Investice, které musí udělat franšízant, rozdělujeme do dvou kategorií: Prvotní a Měsíční poplatky. Prvotní představují počáteční náklady při zakoupení licence a investování do provozovny. Dále pak měsíční poplatky, které budete muset v rámci užívání licence BB uhradit franšízorovi nebo proinvestovat.
Prvotní investice
Vstupní poplatek: 15.000 EUR
Kauce: 1 mil. Kč
Investice: Kupní cena
Školení zaměstnanců
Prvotní náklady + Rezerva
Měsíční poplatky
Franšízový poplatek: 6%
Správa konceptu: 2%
Lokální marketing: 1%
Národní marketing: 1%
Fond modernizace: 2%
*vše počítáno z čisté tržby
Provozní náklady
Nájemné a energie
Mzdové a personální náklady
Suroviny, obaly a logistika
Marketing v rámci a okolí provozovny
IT a Systémy
Kontrolní mechanismy provozovny
Ostatní provozní, režijní a finanční náklady
Chcete vědět více o Bageterii?
Kontaktujte zástupce společnosti