V regálech má luxusní delikatesy, jako například lanýže, sušené klobásy, teriny, istrijský domácí pršut, olivy, olivové oleje, těstoviny, čokolády nebo kvalitní čokoládové krémy. Sýrárny nabízí i víno z Moravy, Francie, Itálie či Španělska.
Zákazníci se do Boutique Gurmán vrací nejen pro kvalitní a špičkové zboží, ale i proto, že zde najdou milý a ochotný personál. Ten umí poradit, doporučit a dá vždy i ochutnat, aby si nikdo nekupoval kočku v měchu, ale mohl si v klidu vybrat ten či onen sýr, který sýraři na přání zákazníka mouhou také zabalit do dárkového balíčku či koše. Boutique Gurmán také připravuje obložené mísy či velice oblíbená zrcadla.
Hlavní devizou našich obchůdků je, že v nich prodávají odborníci. Vyškolený personál, který dokáže popsat zboží a doporučit kombinace sýrů a vín. Boutique Gurmán pořádá rovněž veřejné degustace, připravuje cateringy, nabízí dárkové koše a balíčky na míru, doplňuje strategii konceptu manažerka Boutique Gurmán Zuzana Hurníková.
Boutique Gurmán Vám nabízí zavedenou značku. Můžete tak mít za krátký čas úspěšnou prodejnu bez dlouhodobého budování pověsti. Dále Vám Boutique Gurmán:
„Franšízingové podnikání je mnohonásobně bezpečnější než podnikání na vlastní pěst. Předáme totiž mnoho zkušeností. Ukážeme franšízantům i chyby, jichž je třeba se vyvarovat. Máme tým lidí, který je ochotný a schopný řešit nenadálé i krizové situace. Inspirujeme sýraře, aby byly obraty co možná největší,“ doplňuje výhody podnikání s franšízou Boutique Gurmán Zuzana Hurníková.
Franšíza Boutique Gurmán je tu pro všechny podnikavé lidi, kteří chtějí stát na vlastních nohou. Je určena všem, kteří rádi a dobře jí. Baví je gastronomie a jsou nadšení z kvalitních potravin.
Boutique Gurmán očekává od svých franšízantů:
Na Moravě se této franšíze daří velmi dobře, a proto se rozhodla expandovat do Čech. Zájemce o franšízu hledá pro města Praha, Pardubice, Liberec či Mladá Boleslav.
Vhodným místem pro prodejnu Boutique Gurmán je město nad 20 000 obyvatel.
„Ve větším městě může být franšíz více. Například Ostrava má tři úspěšné prodejny, které si nekonkurují, ale naopak si navzájem pomáhají a vychází vstříc. Vždy ale záleží na domluvě s daným franšízantem. U menších měst typu Vsetín, Nový Jičín nebo třeba Karlovy Vary je územní exkluzivita samozřejmá,“ vysvětluje exlusivitu místa Zuzana Hurníková.
Cena franšízové licence je 100 000 Kč. Je však potřeba brát v potaz další náklady související s vybavením prodejny, jejíž doporučená velikost je do 50 m2 . Jedná se především o:
Dále je třeba počítat s investicemi na výmalbu, klimatizaci, polepení výloh i umístěním loga nad prodejnu.
.
Chcete vědět více o podnikání s touto značkou?
anebo
Kontaktujte přímo zástupce značky: