Makléři pracují pilně jako včelky – vždyť k dnešnímu dni má STING už čtyři desítky poboček. Zdatní angličtináři postřehnou, že „sting“ v angličtině znamená žihadlo, z čehož vyplývá paralela, že STING je společnost dravá a ničeho se jen tak nezalekne. Dnes realitní kancelář nové logo bez včelky, které ponese široký úsměv od ucha k uchu – přesně takový, jaký mají spokojení zákazníci s RK STING. V plánu je rozšířit své pole působnosti více do Čech a vidět tak úsměvy vykouzlené realitní kanceláří i tam.
Máme pro vás dobrou zprávu. Realitní kancelář STING se stále vyvíjí a nyní nabízí i možnost zapojit se do její franšízové sítě. Franšíza STING není jako mnoho jiných. Cílem zakládání franšízových poboček STING je především rozšířit povědomí o firmě po celých Čechách a ne jenom za každou cenu navyšovat zisky. „U nás bude vždy prioritou udržet standard námi poskytovaných služeb, nikoliv počet prodaných franšíz. Dlouhodobě je to cesta, jak se odlišit oproti ostatním franšízám.“ říká Martin Zaremba, majitel realitní skupiny STING. Proto si chce STING své nové franšízanty vybírat také podle toho, aby byli do práce zapálení, nadšení a aby byli pracovití. Franšízová spolupráce s RK STING pro vás jako franšízanta nebude znamenat žádné konkurenční prostředí mezi pobočkami, ale hlavně partnerství a spolupráci. Je vám franšíza STING sympatická? Pojďme společně nahlédnout ještě na pár číselných údajů o firmě.
Tak bychom mohli popsat tajemství úspěchu celé Realitní kanceláře STING – dlouhodobě je index spokojenosti klientů vyšší než 92% a reklamací je pouze 0,04%, což je rekordně nízké procento. Není tedy divu, že na Moravě, odkud pochází, je STING realitní jedničkou.
Největším problémem spousty neúspěšných realitních kanceláří je špatný a nedostatečný systém zaškolení nových makléřů. Často nemají potřebné vzdělání v oboru, žádnou praxi a do realitního koloběhu jsou hozeni jako ryba na souš. Pak se jen plácají a nadělají kolem sebe spoustu nepořádku. V RK STING ale kladou velký důraz na zaučení nových makléřů – franšízantů – přímo v terénu. Zkušení pracovníci realitní kanceláře se mohou stát tak zvanými STING garanty, kteří nováčka berou s sebou do terénu, aby se naučili všemu potřebnému přímo v praxi. Nový partner tak vidí skutečné případy, účastní se obchodních jednáních garanta a může si tak vyzkoušet vše „naživo“.
Především začít více působit v Čechách a vybudovat tam novou kvalitní síť franšízantů, které jejich práce bude bavit, a budou vydělávat. Cílem je, aby si franšízanti byli partnery, ne konkurenty a aby kvalita i servis franšízovým partnerům byly na úrovni, která usnadní provoz jejich realitní činnosti. Proto bude nabídka franšíz do jisté míry omezená. RK STING také vidí velký nevyužitý potenciál v tom, že stále zhruba 50 % lidí k prodeji svých nemovitosti vůbec RK nevyužívá a na tuto „díru na trhu“ se v budoucnu plánuje zaměřit. Budete třeba právě vy novým franšízantem, který pomůže tento doposud nevyužitý potenciál trhu využít?
To potvrzuje také manažer sítě realitních kanceláří STING, Pavel Bláha. Jejich realitní kancelář si totiž udělala průzkum franšízového prostředí a upravila své podmínky pro nové franšízanty tak, jim vyhovovaly a franšíza STING byla pro ně reálně dosažitelnou i životaschopnou.
„Před nastavením franšízových podmínek jsme uskutečnili velký kvalitativní průzkum. Ptali jsme se mnoha majitelů franšíz (realitních i nerealitních), lidí z příbuzných oborů i samotných realitních makléřů, jak si představují ideální franšízu. Co od ní očekávají a jaké mají potřeby. Samozřejmě jsme se ptali i na ideální podmínky spolupráce a výhody, které od franšízy chtějí. Výsledky byly hodně zajímavé a díky nim jsme nastavili naše podmínky i služby franšízovým partnerům. Velmi výrazně jsme vyšli vstříc například v cenových podmínkách, které si jiné franšízové řetězce nemohou dovolit, neboť je franšízová síť živí. Nás nikoliv. Jsme realitní a investiční skupina a franšízová síť je pro nás nástroj, jak více rozšířit značku STING na západ naší republiky. Můžeme si dovolit poskytnout komplexní servis za extrémně nízké odvody.“ Vysvětluje nastavení franšízových podmínek STINGu Pavel Bláha a na závěr ještě připomíná:
Možnost okamžité kooperace s desítkami dalších poboček v síti, zaškolení STING Garanty přímo v terénu, možnost využití financí na nákupy nemovitostí či oddlužení, ale i úspora nákladů nebo dobré jméno společnosti – to jsou výhody pro každého franšízanta.